CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 17 November 2011

Kostum Oh Kostum!!

Salam 1 Malaysia..

             Allahuakbar..sudah pukul berapa ni..huhuhu ni baru nk update blog..dari tadi dok tunggu line internet ok..mata pun dah kuyu ni...sebelum nak lelapkan mata yang layu ni nak kongsi pengalaman dengan kawan-kawan mengenai Hari Anugerah Kecemerlangan Akademik 2011 yang diadakan pada hari ini pukul 2.00 petang tadi..Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..
            Namun sebelum majlis ini diadakan..berbagai aktiviti yang saya buat bagi melancarkan program tersebut. Memandangkan saya selaku ajk guru persembahan, maka kenalah buat satu aktiviti persembahan murid prasekolah yang tak seberapa meriahnya..ini kerana kesuntukan masa dan kesibukan diri yang melanda..
            Murid prasekolah buat persembahan nyanyian dan gerakan lagu gajah menari..heheheh custum nya pun buat simple je..tu pun siapkan dalam masa 2 minggu..memang agak kelam kabut sikit..


mama (PPM) turut membantu dalam menyiapkan kostum harimau..aummmmmm

masih dalam proses menyiapkan kostum harimau ni..
apa yang penting kerjasama heheheheh...(^_^)
ni kostum gajah..ada yang kat belakang tu kostum pokok..simple je
               Alhamdulillah dah selesai pun buat kostum tuk nyanyian dan gerakan..tapi letih sampai kejang-kejang kaki nak siapkan baju dan latih murid menyanyi..walaubagaimanapun semuanya pun  dah selesai pada majlis HAKP tu petang tadi..walau ada sikit kekurangan pada majlis tersebut..insyaAllah akan diperbaiki lagi pada tahun hadapan..insyaAllah boleh!!! (^_^)_v
            

Tiada ulasan:

Catat Ulasan