CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 5 Ogos 2012

Penanda Buku ( Quiling )

Salam 1 Malaysia,
     
             Ini salah satu hobi baru kraft yang saya suka buat..sudah jadi kemaruk pula. tapi walauapapun saya seronok. Kebetulan di dalam kelas prasekolah ada banyak helaian kertas warna yang tak terpakai..dalam erti kata yang dah tak guna, lebihan daripada menggunting bbm. Lebihan kertas warna tu saya cuba jadikan bahan kraft kreatif seperti quiling. Ini pun saya belajar dari laman youtube menggunakan sikat rambut eheheh..tapi hasilnya sangat cantik dan menarik.








inilah hasilnya kraft yang di atas saya jadikan sebagai penanda buku. Guna tangan dan sikat rambut je..dan gambar yang last ni..hasil yang hampir saya nak siapkan gunakan kertas warna merah jambu gulung2 jadikan bunga rose..camna kawan-kawan ok tak?, kawan-kawan pun boleh mencuba..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan