CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 28 September 2012

Sukaneka Prasekolah

Salam 1 Malaysia,

             Alhamdulillah akhirnya...berjaya juga menjalankan aktiviti sukaneka prasekolah peringkat sekolah. Sukaneka ini join sekali dengan sekolah. Seronok melihat keletah murid ketika bertanding sesama mereka. Saya telah melatih mereka terlebih dahulu sebelum sesi pertandingan yang sebenar..Latihan yang saya jalankan pada mereka selama 3 minggu. Mereka berlatih sukaneka membawa bola pingpong dalam sudu, Menyusun tin ikut urutan nombor dan akhir sekali sukaneka memancing ikan. Di bawah ini, saya upload semasa pertandingan sukaneka berlangsung.














Terima kasih kepada waris yang sudi membantu menjayakan sukaneka prasekolah ini. Tanpa bantuan dan sokongan mereka sudah pasti mini sukaneka ini tidak berjalan lancar. Tahniah kepada semua permataku yang menjayakan sukaneka ini. Semua dapat hadiah yang besar kan!!




2 ulasan:

  1. Tahniah ye Cikgu Ros...sukan yg menarik,lg2 yg memancing ikan..Ibu bapa turut terhibur dgn gelagat anak murid akk..tahniah sekali lagi

    BalasPadam
  2. Terima kasih atas komen tu..ye ibubapa seronok anak mereka memancing ikan..kita pun rasa seronok dan terhibur..Tahniah untuk semua yang menjayakan sukaneka..

    BalasPadam