CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 18 Disember 2012

Find Letter Worksheets

Salam 1 Malaysia,

             Seperti yang telah dijanjikan dalam pautan Download Bahan. Saya ingin menambah bahan lembaran kerja yang hanya sempat saya masukkan Find Letter sehingga huruf d sahaja. Oh ya lembaran kerja tersebut saya download daripada sebuah laman web pendidikan sini, di pautan Alphabets Tracing Worksheet. Hari ini saya ingin menambah lembaran kerja tersebut sehingga huruf z. Harap rakan guru boleh melihat dan download terus pada link ini

Find Letter e,

Find Letter f,

Find Letter g,

Find Letter h,

            Ok selebihnya bolehlah rakan-rakan guru download di pautan Download Bahan. Dipautan tersebut saya masukkan semua lembaran kerja sehingga huruf z..Sekian Terima Kasih..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan