CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 10 Disember 2012

Science & Fine Motor Worksheets

Salam 1 Malaysia,

             Selamat malam semua blogger..malam ni agak lewat sikit menaip dalam new entri ni..mata masih belum mengantuk. Ok kawan-kawan malam ni saya ingin berkongsi tentang lembaran kerja yang berkaitan dengan sains untuk prasekolah. Lembaran kerja yang upload ni dalam sebuah laman web pendidikan iaitu http://homemade-preschool.com/ . Pautan ini ada banyak lembaran kerja yang menarik untuk kanak-kanak. Rakan-rakan boleh terus klik ke link tersebut. Gambar di bawah adalah sebahagian daripada lembaran yang terdapat di dalam laman web tersebut.








Oops maaflah rakan-rakan, gambar yang saya masukkan dalam entri tak cantik, sebab ambil guna kamera. So ada baiknya rakan-rakan  eksplore terus  ke laman yang saya taip di atas ye. Semua lembaran kerja yang terdapat dalam laman web tersebut dalam bentuk PDF. Semuanya adalah free printable PDF. So jangan lupa tau,selamat melayari laman tersebut dan enjoy ye.. Sekian Terima Kasih

Selamat Malam Semua


4 ulasan:

  1. BLOG CIKGU PADAT DENGAN INFORMASI PRASEKOLAH... THANKS FOR SHARING..

    BalasPadam
  2. Terina kasih cikgu Linda, blog cikg pun apa kurangnya, kita sama-sama kongsi apa yang boleh yang dikongsikan untuk kepentingan bersama. Terima kasih sekali lagi..

    BalasPadam
  3. Wow! This blog looks just like my old one! It's on a totally different subject but it has pretty much the same layout and design. Great choice of colors!

    Also visit my blog: grupa kreatywna

    BalasPadam
  4. bagus la blog ni..suka sangat2..thanks a lot ^__^

    BalasPadam