CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 28 Januari 2014

Lagi Lembaran Kerja Huruf..

Assalamualaikum wbt..


       Alhamdulillah..akhirnya saya dah jumpa laman web yang saya ambil bahan lembaran kraft kreatif huruf tu..laman pendidikan itu adalah Crystal Land Comp

So nanti rakan-rakan bolehlah pergi  ke laman tersebut dan download seberapa banyak lembaran percuma. Sekiranya anda rasa tidak sesuai kita boleh ubah ikut kepada kurikulum prasekolah kita. 
      Ok, dengan senang hati saya nak kongsi bahan yang sempat saya donwnload sebelum saya balik ni..


Oklah rasanya setakat ini sahaja, untuk huruf-huruf lain boleh rakan-rakan download sendiri pada link yang saya berikan pada awalnya dalam entri ini.. So selamat mencuba dan sekian terima kasih..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan