CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 5 Februari 2014

Lembaran Kerja Suku Kata

Assalamualaikum w.b.t,



       Hari ini saya ingin kongsikan lembaran suku kata yang hasilkan sendiri. Ilham buat lembaran aktiviti adalah daripada Cikgu Raheela, rasa tercuit pula hati nak buat sendiri. Dalam proses belajar buat lembaran aktiviti B.M. Alhamdulillah dah siap dibukukan sebanyak 70 helaian muka surat. Ok, dalam entri ini saya masukkan sebahagian lembaran aktiviti suku kata yang telah saya hasilkan. 






Jika rakan-rakan guru berminat dan sudi bolehlah klik pada image dan save sahaja. Harap-harap ianya berguna untuk pengajaran dan pembelajaran guru. Oh ya, Insha Allah sebahagian lembaran aktiviti yang lain, saya akan masukkan pada entri yang akan datang. 

4 ulasan:

  1. salam. thanks again..;-) good job...

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah,,bnyk yg sya dpt plajari,membantu sya,utk memberi latihan anak..semoga lebih bnyk lgi,ilmu diperluaskn,pahala pn dpt

      Padam
  2. terima kasih atas perkongsian bernas ini. amat berguna untuk mengajar tusyen bagi anak-anak jiran. terima kasih banyak2

    BalasPadam
  3. tq..saya share ya

    BalasPadam