CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 17 Mei 2015

Aiskrim Cute!!

Assalamualaikum wbt & Selamat Malam,



         Alhamulillah...rasa lapang hari ini, sudah lama saya tidak muncul dalam blog ni..Sibuk awal tahun dengan program sekolah dan assignment. Malam ini baru ada kelapangan nak jenguk-jenguk blog prasekolah ni. 

        Malam ini saya ingin kongsikan bahan yang saya sempat google malam tadi..aiskrim yang sangat cute dan comel. Mana guru-guru yang kreatif dan ada kesempatan nak buat BBM sila-silakan ambil bahan ini sebagai bahan pengajaran di prasekolah atau bilik darjah. Oh...sebelum terlupa bahan ini saya download dalam http://www.amazingclassroom.com/. Anda boleh layari terus untuk bahan yang lebih menarik secara percuma. 
     
            Saya akan kongsikan sebahagian gambar / image yang ada dalam link tersebut;




             Betul tak kata saya..comel sangat-sangat kan?!!..Mana yang terus berkenan boleh klik dan save image. Kredit pada laman tersebut..sebab kongsikan bahan yang comel-comel macam ni (^_^)
Sekian, terima kasih...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan