CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 21 Jun 2013

Lembaran Mewarna Haiwan

Salam 1 Malaysia,

              Kongsi lagi bahan yang baru saja saya jumpa untuk tema haiwan. Lembaran ini saya download dari sebuah laman web pendidikan luar negara. Saya hanya  menaip bahan 'printable  A-Z Zoo Animal Coloring Pages' di http://welovebeingmoms.blogspot.com. Ok, sini saya akan kongsikannya pada rakan-rakan guru. Sekiranya rakan-rakan sudi terus saja klik pada image dan save image di bawah..
 










 

 
Ini saja yang sempat saya download untuk petang ni, selebihnya rakan-rakan boleh terus klik di laman yang telah saya kongsikan pada semua. Jangan lupa tinggalkan komen dan jejak anda setelah anda download bahan ini ye..sekian terima kasih^^
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan