CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 21 Jun 2013

Pakaian Ballerina

Salam 1 Malaysia,


              Ingin kongsi bahan yang saya jumpa di laman web pendidikan membuat  pakaian penari ballet. Teruja sangat nak buat..akhirnya jadi juga hasilkan kraf pakaian penari ballet.


ini hasil guru prasekolah untuk percubaan pertama

ini hasil guru semasa membuat bersama dengan murid

tahniah anak murid yang Berjaya menghasilkan pakaian penari ballet

 
Sini saya ingin kongsikan lembaran pakaian penari ballet yang saya jumpa di laman web pendidikan luar negara..

 
saya gunakan kertas warna warni yang dulu-dulu tu, saya pun dah lupa apa nama kertas tu.. kertas tu lembut sikit, so saya ajar anak murid melipat skirt itu seperti membuat kipas kertas, kemudian ambil gam sapu di bahagian pinggang baju tersebut dan tampal..hasilnya seperti gambar yang tertera di atas.
 
Sekiranya, rakan-rakan sudi bolehlah klik dan save gambar lembaran di atas. Oh ya sekiranya tiada kertas warna seperti di atas boleh gunakan tisu muka pun tidak apa..tapi hati-hati semasa ingin melipatnya kerana mudah terkoyak.. selamat mencuba ^^



Tiada ulasan:

Catat Ulasan