CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 6 Julai 2014

Apple Dot-Dot

Assalamualaikum wbt,


     Hai rakan-rakan semua, dengan gembiranya saya ingin kongsikan bahan menarik yang boleh dijadikan sebagai bahan bantu mengajar prasekolah. Ianya juga boleh dijadikan bahan untuk menceriakan kelas prasekolah anda. So, sekiranya anda berminat, boleh klik pada image dan save image ini dalam lappy anda. Oh ya, sebelum saya share bahan ini, ingin saya maklumkan bahan ini saya dapat percuma daripada Teachers Pay Teachers.. Di laman tersebut, terdapat banyak bahan bantu mengajar yang boleh disimpan dan boleh kita ubahsuai untuk kelas prasekolah. Saya ambil yang percuma sahaja..












        Insha Allah..saya akan cuba kongsikan bahan lain yang saya dapat dalam laman TPT itu nanti. Harap-harap rakan sudi berkongsi bahan yang tidak seberapa ini dengan rakan-rakan lain. Sekian, terima kasih..

1 ulasan: