CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 15 Julai 2014

Cupcakes Comel

Assalamualaikum wbt,


     Selamat malam teman-teman (^_^)..ada bahan menarik yang saya nak kongsi pada rakan guru pada malam ini. Saya harap kamu semua suka dengan bahan ini. Saya teruja bila dapat image cupcakes yang comel ni. Bahan ini bolehlah anda ubahsuai jadi bahan bantu mengajar atau bahan untuk menceriakan kelas, bahagian dapur, dewan makan prasekolah anda. Sepertimana yang sebelum ini, bahan ini saya dapat dari Teachers Pay Teachers secara percuma..




Jika berminat klik pada image dan save dalam lappy anda. Rasanya setakat ini dahulu yang saya dapat kongsikan pada rakan semua. Nanti jika ada bahan baru..insha Allah saya akan masukkan dalam entri baru dalam blog ini. Before that, nak ucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada rakan-rakan yang sudi download bahan di dalam lama blog ini. Jangan lupa share pada rakan-rakan lain ye...Oklah, Selamat berkreativiti rakan-rakan...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan