CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 17 Julai 2014

Lembaran Tema Hari Raya

Assalamualaikum wbt,


       Alhamdulillah, bertemu kita kembali pagi ini..Oh ya, pada pagi ini, saya ingin berkongsi lembaran kerja yang saya hasilkan sendiri pada tahun lepas. Hihi..tulisan tangan je..gambar pada lembaran pun saya lukis sendiri. Sebelum saya masukkan gambar dalam entri ini, saya nak mohon maaf sebab lembaran ini saya snap melalui hp saya..so tak berapa clearlah..almaklumlah scanner di sini problem sikit. Tapi saya yakin rakan-rakan guru tentu ada banyak lembaran yang berkaitan dengan tema perayaan iaitu Hari Raya. 






Hihi...inilah hasil tangan saya sendiri. Lembaran ini sekadar perkongsian. Mungkin cikgu-cikgu boleh buat yang lebih baik dan kreatif dari saya. Sekian terima kasih.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan