CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 12 September 2011

Flowers

Salam 1 Malaysia,

Aktiviti ni dilakukan sepanjang bulan ramadhan hari tu..lama dah bercendawan gambar dalam kamera ni baru ada kesempatan nak masukkan..tema pada masa itu tema bunga-bungaan..murid-murid di cara ajar nak buat bunga tulip guna kertas warna..buat bunga tulip yang simple je..tu pun jenuh juga nak mengajar..dah tunjuk satu2 pun masih ada yang tak faham..sabar je lah dah namanye budak kan..lau salah tolong tunjuk ajarkan...ni hasilnya yang telah dikumpulkan dan di letakkan pada pusat kreativiti dan estetika..cantik pula bila disusun pada sudut ini..



cantikkan hasilnya..tahniah kepada anak-anak muridku kerana dengan jayanya menghasilkan kraf bunga tulip yang menarik...

Tiada ulasan:

Catat Komen