CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 17 Julai 2014

Lembaran Kerja Prasekolah

Assalamualaikum wbt,


      Pada hari ini, saya ingin berkongsi bahan lembaran kerja menulis Bahasa & Komunikasi ( Bahasa Malaysia ) yang tak seberapa je. Lembaran ini saya hasilkan sendiri dan mempunyai 77 muka surat termasuk muka hadapan. Saya harap rakan guru menyukainya. Saya seronok jika lembaran ini dapat dikongsikan bersama rakan-rakan guru. Jika ada kesalahan pada mana-mana halaman / lembaran yang saya hasilkan saya memohon maaf. Rakan guru yang melayari laman blog prasekolah ini boleh download terus pada link di bawah ini, semuanya percuma (^_^)..



Inilah hasilnya setelah saya satukan menjadi buku. Lembaran ini boleh juga dijadikan sebagai latihan tambahan di rumah pada murid-murid. Oops!.. sebelum mengundur diri, saya berharap sangat rakan-rakan guru yang telah mendownload bahan ini, memberi komen  dan  ulasan di bawah entri ini. Jasa baik  dan kerjasama rakan-rakan saya ucapkan dengan ribuan terima kasih..Selamat mendownload ye..



5 ulasan:

  1. TERIMA KASIH ATAS SIFAT PEMURAHNYA CIKGU ...SGT2 CANTIK LEMBARAN TU...MOGA ALLAH MEMBERI RAHMATNYA KPD CIKGU....

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum. terima kasih atas perkongsiaan ini..;-) semoga dipermudahkan segala urusan dalam mndidik anak bangsa.selamat mnjalani ibadah puasa..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum, minta izin untuk download dan terima kasih atas perkongsian yang sangat berguna ni. Moga diberkati hendaknya.

    BalasPadam
  4. Waalaikumusalam..aamin aamin..terima kasih doa cikgu-cikgu..terima kasih juga kerana cikgu sudi layari laman blog prasekolah sk pulapah..

    BalasPadam
  5. Mohon izin download ye cikgu... Hanya Allah yang dapat membalas jasa cikgu..

    BalasPadam