CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 26 April 2016

Lembaran Ikut Tema

Assalamualaikum semua,



         Malam ni dalam entri yang baru saya ingin kongsikan lembaran yang dah siapkan dalam bentuk PDF, jadi rakan-rakan bolehkan download lembaran kerja ini sebagai latihan pengukuhan dalam pdp rakan-rakan. 

     Bahan yang saya cipta ini saya banyak ambil daripada facebook hasil perkongsian rakan kumpulan guru dalam group facebook yang saya sertai..jadi terima kasih yang tidak terhingga kepada rakan-rakan guru yang sudi kongsikan bahan atau lembaran tersebut untuk dijadikan latihan kepada anak-anak murid prasekolah saya...

          Di sini, saya letakkan link bagi lembaran yang saya siapkan mengikut tema. Sudi2kanlah..Maaf jika ada bahan yang sama seperti mana rakan-rakan guru jumpa dalam facebook..tapi tidak apalah..sharing is caring..Maaf sekali jika ada kekurangan dan kelemahan dalam lembaran yang saya satukan ini...





           Rasanya cukuplah setakat ini dahulu, puas godek-godek cari fail yang saya dah buat ( bukan semua hasil saya sendiri ) -cuma siapkan dalam bentuk pdf senang tinggal nak print sahaja. Kredit  TQ kepada rakan-rakan lain dalam group facebook,pinterest n cek google ..Selamat Malam...Jumpa lagi..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan